En daar staan ze weer! Lise, Tess, Wim, Els, Jules en Floris van het Coornhert gymnasium adviseren ditmaal Rabobank Nederland over hoe je jonge klanten kunt werven en behouden! Mooie interactie tussen ”het jonge klantenteam” van de Rabobank, met vlotte marcom experts, analisten en webmasters én de Kidsmindz jongeren. Veel nieuwe ideeën werden vandaag uitgewisseld en getoetst en conclusie was dat we heel erg op één lijn zitten! Nu maar hopen dat de Rabobank in 2017 echt gaat investeren in hun rekeninghouders van de toekomst!
Hallmark geïnspireerd!
“Een denktank van leerlingen, die out- of- the box durven te gaan. Geweldig om te zien welke ideeën ze aan mij en aan een gedeelte van de organisatie op een zeer professionele manier hebben gepresenteerd. Inspiratievolle tips en adviezen, waar we de komende periode ook zeker mee aan de slag gaan! Gezien het feit dat de samenwerking met Kidsmindz ook nog een mooi bedrag oplevert voor het goede doel, is een denktank zoals deze een echte aanrader voor andere bedrijven”
Jan Willem Koch
Managing Director Hallmark
Hoe kun je jonge klanten werven en behouden voor de Rabobank!
Je moet het maar durven als je 15 jaar bent! Lise, Tess, Wim, Els, Jules en Floris van het Coornhert gymnasium adviseren de Rabobank West-Friesland over hoe je jonge klanten kunt werven en behouden! Mooie koppeling gemaakt tussen de ”oude” economie en de ”nieuwe” economie en veel inspirerende ideeën voor de Rabobank! Trots op deze kids!
Presentatie voor de Rabobank West-Friesland – nog 2 nachtjes slapen…

Ze hebben keihard gewerkt en zijn zo benieuwd naar de reactie van de bank! Hopelijk veel vragen en interactie…;-)
Adviseurs voor Hallmark!
Onze 7 jonge organisatie-adviseurs: vlnr Thijs Geuzinge (3b), Ian van der Spek (3g), Liza Oomens (3f), Elvira Huurman (3e), Malika Jorritsma (3c), Isa Oldekamp (3d) en Conraad Spoon (3a).
Op woensdagochtend 11 mei jl. gaven 7 derdeklassers, een adviespresentatie aan het managementteam van Hallmark (bekend van de wenskaarten). In het kader van het project Kidsmindz (www.kidsmindz.nl) kregen wij een aantal maanden geleden de opdracht om voor het bedrijf Hallmark aanbevelingen te doen. Probleemstelling:
‘Hoe kan Hallmark ervoor zorgen dat jongeren en jonge werknemers de toegevoegde waarde van wenskaarten en gifts inzien voor het onderhouden en versterken van persoonlijke en zakelijk contacten en het zelfs weer heel trendy en duurzaam gaan maken.’
In een tiental vrijdagmiddagsessies is er, onder begeleiding van Pam van Rooijen van Kidsmindz, hard gewerkt aan ideeëngeneratie d.m.v. brainstormen, het verrijken van de ideeën in aanbevelingen en het in elkaar zetten van een duidelijk prezi-presentatie.
De presentaties gingen super, zelfs nog beter dan wat geoefend was. Ze kregen veel complimenten over de inhoud en over de wijze van presenteren. Ook de eerlijkheid en concreetheid werd geroemd. De interactie tussen leerlingen en management team liep ook fantastisch. De algemeen directeur vond zelfs dat deze presentatie veel meer had opgeleverd dan hij had durven hopen. De leerlingen zijn uitgenodigd om over 2 weken nog eens de presentatie te geven voor het voltallig personeel. De leerlingen zelf waren ook enthousiast. Wat een leuk project om kinderen zo met het bedrijfsleven in contact te brengen.
Al dit werk werd nog eens feestelijk afgesloten door de overhandiging van een geldbedrag van € 1.375,- aan KWF. Kidsmindz doneert namelijk een deel van het bedrag dat Hallmark betaalde voor het werk van onze leerlingen aan een goed doel.
Een trotse begeleider, Hans de Jong
Docent Erasmiaans Gymnasium
”How to impress when you are 14 or 15 years old…”
Welke producten en diensten zou Hallmark moeten aanbieden om ervoor te zorgen dat jongeren nu en in de toekomst voor Hallmark kiezen?
Geweldige presentatie van jongeren van het Erasmiaans Gymnasium vandaag! Ze gaven advies op het gebied van high-tech innovatie, sales & distributie, online marketing en communicatie, bezorging 2.0, relaties leggen met kaarten en duurzaamheid. Veel interactie en lovende woorden van Hallmark en de kids mogen nog een keer aantreden voor het voltallige bedrijf!
Secretary Plus voor hogeropgeleiden
Hoe verander je het imago van Secretary Plus bij hogeropgeleide jongeren? Welke functies bieden een interessant carrièreperspectief en waarom? En… ”Ontwerp een nieuwe bedrijfsnaam en een (online)wervingscampagne”!
De leerlingen van het Cygnus Gymnasium hebben hun adviezen en tips gisteren gepresenteerd voor de directie en MT van Secretary Plus!
Verder heeft Stichting Fitkids een mooie bijdrage ontvangen van Secretary Plus en Kidsmindz. Hiermee kunnen weer heel veel kinderen met een chronische ziekte gaan sporten! Mooi resultaat van onze tripartite samenwerking!
Hoe worden of blijven we jullie financiële partner en adviseur?
Regioprijs gewonnen van het ING Nederland Fonds
Kidsmindz genomineerd voor ING droomprijs
Kidsmindz heeft haar droom voor 2016 gedeeld met ING en komt in aanmerking voor een donatie van 1.000 – 5.000 Euro uit het ING Nederland fonds!
Met de Help Nederland vooruit campagne willen ING en het ING Nederland fonds de vele organisaties die in Nederland actief zijn om mensen vooruit te helpen een steuntje in de rug geven.
In de regio Amsterdam West zijn 5 organisaties geselecteerd en behoort KIDSMINDZ tot één van de kanshebbers mits we voldoende stemmen krijgen!
Wil je meer weten over onze droom? Ga dan vanaf maandag 22 februari 12.00 uur naar www.ing.nl/stemnederlandvooruit en stem op Kidsmindz!